![]() | Наукова періодика України | ![]() | Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку |
Пономаренко І. В. Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компанії / І. В. Пономаренко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. Серія : Економіка та менеджмент. - 2018. - № 15. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2018_15_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пономаренко І. В. Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компанії / І. В. Пономаренко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. Серія : Економіка та менеджмент. - 2018. - № 15. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2018_15_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |