Наукова періодика України Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку


Пономаренко І. В. 
Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компанії / І. В. Пономаренко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. Серія : Економіка та менеджмент. - 2018. - № 15. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2018_15_7
  Повний текст PDF - 273.035 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пономаренко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пономаренко І. В. Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компанії / І. В. Пономаренко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. Серія : Економіка та менеджмент. - 2018. - № 15. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2018_15_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пономаренко Ігор Віталійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського