Наукова періодика України | Філософія освіти | ||
Гриценко Т. Мультикультурні практики у вищій освіті США: досвід теоретичного та практичного осягнення. Стаття друга. Деконструкція і дестереотипізація соціальних гранднаративів та поєднання теорії і праксису як основні методологічні стратегії мультикультурної освіти / Т. Гриценко // Філософія освіти. - 2012. - № 1-2. - С. 200-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2012_1-2_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гриценко Т. Мультикультурні практики у вищій освіті США: досвід теоретичного та практичного осягнення. Стаття друга. Деконструкція і дестереотипізація соціальних гранднаративів та поєднання теорії і праксису як основні методологічні стратегії мультикультурної освіти / Т. Гриценко // Філософія освіти. - 2012. - № 1-2. - С. 200-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2012_1-2_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |