Наукова періодика України Філософія освіти


Гриценко Т. 
Мультикультурні практики у вищій освіті США: досвід теоретичного та практичного осягнення. Стаття друга. Деконструкція і дестереотипізація соціальних гранднаративів та поєднання теорії і праксису як основні методологічні стратегії мультикультурної освіти / Т. Гриценко // Філософія освіти. - 2012. - № 1-2. - С. 200-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2012_1-2_13
  Повний текст PDF - 289.932 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гриценко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гриценко Т. Мультикультурні практики у вищій освіті США: досвід теоретичного та практичного осягнення. Стаття друга. Деконструкція і дестереотипізація соціальних гранднаративів та поєднання теорії і праксису як основні методологічні стратегії мультикультурної освіти / Т. Гриценко // Філософія освіти. - 2012. - № 1-2. - С. 200-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2012_1-2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гриценко Тетяна Сергіївна (педагогічні науки)
  • Гриценко Тетяна Вікторівна (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського