Наукова періодика України Фармацевтичний часопис


Слободянюк М. М. 
Маркетинговий підхід до удосконалення управління інноваційним продуктовим портфелем фармацевтичного підприємства / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський, Л. М. Гаврищук // Фармацевтичний часопис. - 2019. - № 1. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Phch_2019_1_14
  Повний текст PDF - 412.422 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Слободянюк М.
  • Самборський О.
  • Гаврищук Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Слободянюк М. М. Маркетинговий підхід до удосконалення управління інноваційним продуктовим портфелем фармацевтичного підприємства / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський, Л. М. Гаврищук // Фармацевтичний часопис. - 2019. - № 1. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Phch_2019_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Слободянюк Микола Миколайович (1949–) (фармацевтичні науки)
  • Самборський Олег Степанович (фармацевтичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського