Наукова періодика України | Філологічні студії | ||
Щербак О. В. Лексичні актуалізатори впливовості ідеологічних кодів у слоганах комерційної телереклами: лінгвосеміотичний підхід / О. В. Щербак // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2017. - Вип. 16. - С. 443-452. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2017_16_53 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щербак О. В. Лексичні актуалізатори впливовості ідеологічних кодів у слоганах комерційної телереклами: лінгвосеміотичний підхід / О. В. Щербак // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2017. - Вип. 16. - С. 443-452. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2017_16_53.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |