Наукова періодика України | Філологічні студії | ||
Арешенкова О. Ю. Комунікативно-прагматичний потенціал ключових слів у рекламі / О. Ю. Арешенкова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2016. - Вип. 14. - С. 124-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2016_14_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Арешенкова О. Ю. Комунікативно-прагматичний потенціал ключових слів у рекламі / О. Ю. Арешенкова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2016. - Вип. 14. - С. 124-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2016_14_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |