Наукова періодика України | Проблеми економіки | ||
Зінченко О. А. Передумови формування позитивного іміджу регіону / О. А. Зінченко // Проблеми економіки. - 2018. - № 2. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2018_2_19 Мета роботи - обгрунтування передумов створення іміджу території в контексті децентралізації та активізації ділової активності на регіональному рівні. Виявлено економічні та соціально-культурні передумови створення іміджу, доведено їх роль у цих процесах. Проаналізовано вплив іміджу на інвестиційну активність у регіоні. Доведено, що важливим є безпековий фактор, який створює сприятливе середовище для формування регіонального бренда та його просування як на національному просторі, так і на міжнародній арені. Визначено, що традиційна система формування іміджу регіону, в умовах крайньої нестабільності вітчизняної соціальної та економічної систем, не є достатньою для забезпечення збалансованого економічного зростання та поступового соціального розвитку. Запропоновано використання принципу рекурсії для регіонального брендингу. Перспективним напрямом подальших досліджень у цій сфері є розробка методичних підходів до діагностики іміджу території, трансформація позитивного іміджу в регіональний бренд і забезпечення умов його просування в глобальному інформаційному просторі на єдиних засадах міжнародної безпеки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зінченко О. А. Передумови формування позитивного іміджу регіону / О. А. Зінченко // Проблеми економіки. - 2018. - № 2. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2018_2_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |