Наукова періодика України | Проблеми економіки | ||
Князєва Т. В. Теоретичні передумови формування концепції еколого-відповідального маркетингу / Т. В. Князєва, Г. А. Радченко // Проблеми економіки. - 2017. - № 4. - С. 319-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2017_4_42 Мета роботи - дослідження еволюції теоретичних підходів щодо проблем еколого-економічної взаємодії суб'єктів господарювання та уточненні сутнісної характеристики економічної складової еколого-відповідального маркетингу. Аналізуючи, систематизуючи та узагальнюючи наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, розглянуто еволюцію концепцій маркетингу, систематизовано погляди дослідників на визначення понять "соціальний маркетинг", "екологічний маркетинг". Виділено переваги та недоліки наявних визначень "зеленого" маркетингу. Сформульовано основні характеристики поняття "еколого-відповідальний маркетинг" в межах концепцій сталого розвитку та соціально відповідального маркетингу. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є: інфраструктура еколого-відповідального маркетингу; концептуальне обгрунтування методології побудови еколого-відповідальної системи маркетингу; фактори та моделі сучасного економічного зростання з урахуванням екологічного чинника та ін. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Князєва Т. В. Теоретичні передумови формування концепції еколого-відповідального маркетингу / Т. В. Князєва, Г. А. Радченко // Проблеми економіки. - 2017. - № 4. - С. 319-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2017_4_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |