Наукова періодика України Проблеми економіки


Цимбалюк С. О. 
Дослідження та формування бренда роботодавця: теоретико-прикладні аспекти / С. О. Цимбалюк // Проблеми економіки. - 2015. - № 4. - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_4_34
Стратегічним ресурсом за сучасних умов є потенціал бренда роботодавця, а отже, його формування та використання стає важливим завданням роботодавців, керівників і фахівців із управління персоналом. З'ясовано сутність поняття "бренд роботодавця", висвітлено теоретичні і прикладні аспекти його дослідження та формування, а також обгрунтовано переваги, які одержує підприємство від вкладання коштів у формування позитивного бренда роботодавця. Виходячи зі змісту поняття "бренд" та враховуючи специфічність соціально-трудових відносин, сформульовано концептуальні положення, що розкривають зміст "поняття бренд роботодавця". Розкрито процедуру формування концепції та методи дослідження бренда роботодавця. У процесі дослідження практики формування бренда роботодавця на українських підприємствах з'ясовано, що більшість керівників вітчизняних компаній розуміє значущість бренда роботодавця для розвитку та успіху компанії на ринку. У той же час менше третини з них займається розробленням і реалізацією програм формування позитивного бренда роботодавця. Встановлено, що для переважної більшості працівників бренд роботодавця на ринку праці є одним із пріоритетних критеріїв вибору місця роботи. Визначено переваги, які може одержати компанія, що займається формуванням позитивного бренда, серед яких: можливість залучити кращих кандидатів, посилити мотивацію працівників, зменшити плинність персоналу, поліпшити імідж на товарному ринку та результати діяльності. Обгрунтовано вплив бренда роботодавця на товарний бренд, зокрема встановлено, що компанія, яка не дбає про свій бренд роботодавця, втрачає наявних і потенційних споживачів товарів і послуг.
  Повний текст PDF - 403.553 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Цимбалюк С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Цимбалюк С. О. Дослідження та формування бренда роботодавця: теоретико-прикладні аспекти / С. О. Цимбалюк // Проблеми економіки. - 2015. - № 4. - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_4_34.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Цимбалюк Світлана Олексіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського