Наукова періодика України Проблеми економіки


Готра В. В. 
Інноваційний маркетинг як інструмент управління інноваційним розвитком АПК / В. В. Готра // Проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_2_3
Мета роботи - виокремлення на підставі теоретико-методологічного аналізу інструментів інноваційного маркетингу (ІІМ), на які можуть впливати держава та безпосередньо контрагенти-учасники ринку. Доступ до сільськогосподарських ринків і маркетингової інформації, особливо для малих фермерських господарств (ФГ), є важливою передумовою інноваційного розвитку регіонального АПК у країнах, що розвиваються, та країнах з транзитивною економікою. В результаті дослідження було визначено, що держава і насамперед регіональна влада можуть сприяти цьому процесу, забезпечуючи ефективне функціонування інформаційної маркетингової системи та регіональних продовольчих ринків; скорочення ланцюжків постачань, а також законодавчу та регуляторну підтримку процесів горизонтальної та вертикальної інтеграції учасників сільськогосподарських ринків. Обгрунтовано, що скорочення ланцюжків просування продукції від виробника до споживача може стати стимулом до зростання конкурентоспроможності суб'єктів малого бізнесу, зокрема більш трудоінтенсивних ФГ. Цьому також сприятимуть застосування ІІМ у товарній та асортиментній політиці ФГ, утворення організацій із солідарного землеробства. Напрямами подальших досліджень з інноваційного маркетингу у секторі АПК можуть стати оцінка ефективності функціонування AMIS в Україні, а також розробка рекомендацій стосовно впровадження ІІМ у діяльність вітчизняних ФГ і попередня оцінка їхньої ефективності.
  Повний текст PDF - 416.446 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Готра В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Готра В. В. Інноваційний маркетинг як інструмент управління інноваційним розвитком АПК / В. В. Готра // Проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Готра Вікторія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського