Наукова періодика України Проблеми економіки


Бойко М. М. 
Управління формуванням індивідуального та корпоративного соціального капіталу в сфері послуг / М. М. Бойко, О. А. Грішнова // Проблеми економіки. - 2014. - № 2. - С. 211-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_2_30
Мета статті - виклад результатів дослідження проявів і закономірностей взаємозв'язку корпоративного й індивідуального соціальних капіталів у сфері послуг і практичної імплементації механізмів формування індивідуального і корпоративного соціальних капіталів у традиційні функції управління. Щоб ідентифікувати різноманітні прояви соціального капіталу організації та оцінити їх, проведено соціологічне дослідження, яким охоплено 118 працівників фірми "НАДіЯ" (м. івано-Франківськ). Для визначення набору управлінських дій, які здатні "запускати" існуючий потенціал соціального капіталу організації й активувати продуктивні властивості індивідуального соціального капіталу, було використано метод "мозкового штурму". Для перевірки на практиці впливу активізації соціального капіталу на економічні результати роботи організації було проведено масштабний проект "Патріот фірми". В результаті розроблено систему включення конкретних механізмів формування соціального капіталу в традиційні функції управління. Реалізація цієї системи на практиці протягом проведення проекту "Патріот фірми" надала суттєве зростання економічних показників роботи готелю і ресторанів. Мотиватором активізації індивідуального соціального капіталу стала перспектива його конвертації в інші форми капіталу, і це спонукало персонал до нарощення власного людського, інтелектуального і соціального капіталів. Феномен корпоративного соціального капіталу виявився всередині організації у вигляді згуртованості, єднання колективу в цілому та навколо вирішення певних проектів. У зовнішньому середовищі він виявляється як репутація організації, її визнання та прихильність споживачів.
  Повний текст PDF - 310.309 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойко М.
  • Грішнова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойко М. М. Управління формуванням індивідуального та корпоративного соціального капіталу в сфері послуг / М. М. Бойко, О. А. Грішнова // Проблеми економіки. - 2014. - № 2. - С. 211-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_2_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойко Маргарита Мирославівна (економічні науки)
  • Грішнова Олена Антонівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського