Наукова періодика України Educational dimension


Кравцова А. О. 
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації групової форми навчання учнів / А. О. Кравцова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_19
Висунуто завдання навчання дітей з урахуванням індивідуальних особливостей їх розвитку. Наголошено, що основою професіоналізму вчителя на сучасному етапі є його вміння і готовність прийняти учнів такими, які вони є, з їх індивідуальними особливостями. З’ясовано, що одним із дієвих засобів формування вміння вчитися, створення оптимальних умов для розвитку особистості є навчальна діяльність учнів у групах, за якої кожен учасник робить унікальний вклад у спільну навчальну діяльність. Підкреслено, що найбільші можливості відкриваються перед груповою навчальною діяльністю на етапах закріплення, поглиблення та систематизації знань. Запропоновано використовувати такі моделі співпраці: спільно-навчаючу, спільно-контролюючу, спільно-рівноправну, спільно-індивідуальну та комбіновану.Поставлена задача обучения детей с учетом индивидуальных особенностей их развития. Отмечено, что основой профессионализма учителя на современном этапе является его умение и готовность принять учеников такими, какие они есть, с их индивидуальными особенностями. Установлено, что одним из действенных средств формирования умения учиться, создание оптимальных условий для развития личности является учебная деятельность учащихся в группах, при которой каждый участник делает уникальный вклад в общую учебную деятельность. Подчеркнуто, что наибольшие возможности открываются перед групповой учебной деятельностью на этапах закрепления, углубления и систематизации знаний. Предложено использовать такие модели сотрудничества: совместно-обучающую, совместно-контролирующую, совместно-равноправную, совместно-индивидуальную и комбинированную. The task of teaching children considering individual features of their development is set. Emphasis is made on the foundation of modern teacher’s professionalism being ability and readiness to accept pupils for who they are, with all their individual traits. It is revealed that one of the effective ways of forming the ability to learn and creating the best conditions for personal development is group learning, where each participant makes unique contribution to the common learning activity. It is highlighted that the best opportunities for group learning are revealed on the stages of revising, expanding and systematizing knowledge. The following models of cooperation are suggested: joint-teaching, joint-assessing, joint-equal, joint-personal and combined.Досліджено процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Висвітлено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. Виокремлено, теоретично обґрунтувано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до організації групових форм пізнавальної діяльності. Застосовано наступні методи дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури; порівняльний аналіз, синтез і узагальнення; прогнозування наслідків упровадження групової форми навчання в початковій школі; спостереження, анкетування, бесіди; методи математичної статистики. Вперше визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності.
  Повний текст PDF - 182.463 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кравцова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кравцова А. О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації групової форми навчання учнів / А. О. Кравцова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кравцова Аліна Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського