Наукова періодика України | Проблеми системного підходу в економіці | ||
Копань Т. М. Особливості впровадження омніканальної стратегії маркетингових комунікацій підприємств сфери зв’язку та інформатизації / Т. М. Копань // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 5(1). - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_5%281%29__16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Копань Т. М. Особливості впровадження омніканальної стратегії маркетингових комунікацій підприємств сфери зв’язку та інформатизації / Т. М. Копань // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 5(1). - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_5(1)__16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |