Наукова періодика України | Проблеми системного підходу в економіці | ||
Donskykh A. Role of marketing in increasing competitiveness of agrarian enterprises / A. Donskykh, І. Kadyrus, Y. Yakubenko // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 3(2). - С. 243-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_3%282%29__37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Donskykh A. Role of marketing in increasing competitiveness of agrarian enterprises / A. Donskykh, І. Kadyrus, Y. Yakubenko // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 3(2). - С. 243-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_3(2)__37. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |