Наукова періодика України Проблеми системного підходу в економіці


Коваленко О. В. 
Брендинг в маркетинговій діяльності / О. В. Коваленко, А. В. Мельниченко // Проблеми системного підходу в економіці. - 2016. - Вип. 54. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2016_54_4
  Повний текст PDF - 384.752 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коваленко О.
  • Мельниченко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коваленко О. В. Брендинг в маркетинговій діяльності / О. В. Коваленко, А. В. Мельниченко // Проблеми системного підходу в економіці. - 2016. - Вип. 54. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2016_54_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коваленко Олена Валеріївна (економічні науки)
  • Коваленко Олександр Васильович (фізико-математичні науки)
  • Коваленко Ольга Василівна (економічні науки)
  • Коваленко Ольга Володимирівна (економічні науки)
  • Коваленко Олена Володимирівна (економічні науки)
  • Коваленко Олександр Володимирович (технічні науки)
  • Коваленко Олександра Вікторівна (економічні науки)
  • Коваленко Олександр Володимирович (технічні науки)
  • Коваленко Олеся Володимирівна (економічні науки)
  • Мельниченко Андрій Володимирович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського