Наукова періодика України | Проблеми системного підходу в економіці | ||
Коваленко О. В. Брендинг в маркетинговій діяльності / О. В. Коваленко, А. В. Мельниченко // Проблеми системного підходу в економіці. - 2016. - Вип. 2. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2016_2_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коваленко О. В. Брендинг в маркетинговій діяльності / О. В. Коваленко, А. В. Мельниченко // Проблеми системного підходу в економіці. - 2016. - Вип. 2. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2016_2_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |