Наукова періодика України | Проблеми системного підходу в економіці | ||
Хмельницька О. В. Формування маркетингової стратегії сучасного підприємства в умовах кризи / О. В. Хмельницька // Проблеми системного підходу в економіці. - 2015. - Вип. 51. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2015_51_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хмельницька О. В. Формування маркетингової стратегії сучасного підприємства в умовах кризи / О. В. Хмельницька // Проблеми системного підходу в економіці. - 2015. - Вип. 51. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2015_51_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |