Наукова періодика України Проблеми системного підходу в економіці


Хмельницька О. В. 
Формування маркетингової стратегії сучасного підприємства в умовах кризи / О. В. Хмельницька // Проблеми системного підходу в економіці. - 2015. - Вип. 51. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2015_51_20
  Повний текст PDF - 258.571 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хмельницька О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хмельницька О. В. Формування маркетингової стратегії сучасного підприємства в умовах кризи / О. В. Хмельницька // Проблеми системного підходу в економіці. - 2015. - Вип. 51. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2015_51_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського