Наукова періодика України Pedagogy of Physical Culture and Sports


Hasan Melki 
Formative assessment: exploring tunisian cooperative teachers practices in physical education / Hasan Melki, Mohamed S. Bouzid, Aymen Haweni, Mourad Fadhloun, Meher Mrayeh, Nizar Souissi // Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports. - 2017. - № 5. - С. 227-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMBE_2017_5_7
  Повний текст PDF - 543.778 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Hasan Melki
  • Mohamed S. Bouzid
  • Aymen Haweni
  • Mourad Fadhloun
  • Meher Mrayeh
  • Nizar Souissi

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Hasan Melki Formative assessment: exploring tunisian cooperative teachers practices in physical education / Hasan Melki, Mohamed S. Bouzid, Aymen Haweni, Mourad Fadhloun, Meher Mrayeh, Nizar Souissi // Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports. - 2017. - № 5. - С. 227-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMBE_2017_5_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського