Наукова періодика України | Pedagogy of Physical Culture and Sports | ||
Hasan Melki Formative assessment: exploring tunisian cooperative teachers practices in physical education / Hasan Melki, Mohamed S. Bouzid, Aymen Haweni, Mourad Fadhloun, Meher Mrayeh, Nizar Souissi // Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports. - 2017. - № 5. - С. 227-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMBE_2017_5_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Hasan Melki Formative assessment: exploring tunisian cooperative teachers practices in physical education / Hasan Melki, Mohamed S. Bouzid, Aymen Haweni, Mourad Fadhloun, Meher Mrayeh, Nizar Souissi // Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports. - 2017. - № 5. - С. 227-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMBE_2017_5_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |