Наукова періодика України | Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти | ||
Антоненко Н. Є. Теорія множинного інтелекту Г. Гарднера як засіб диференціації іншомовної підготовки школярів / Н. Є. Антоненко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 110-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_10_33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Антоненко Н. Є. Теорія множинного інтелекту Г. Гарднера як засіб диференціації іншомовної підготовки школярів / Н. Є. Антоненко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 110-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_10_33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |