Наукова періодика України | Освіта та розвиток обдарованої особистості | ||
Іванова О. В. Особистісні особливості обдарованих учнів старших класів / О. В. Іванова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 3. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_3_6 Розкрито проблему особистісних особливостей обдарованих учнів старших класів, а також актуальність виявлення детермінант феномену обдарованості, зокрема специфіки їх соціалізації в період самовизначення. Поняття "обдарованість" розглянуто як інтегральна властивість особистості. Визначено психофізіологічні, психологічні та соціальнопсихологічні особливості, що притаманні обдарованим учням старших класів і які допомагають їм досягати поставлених цілей. Визначено те, як зазначені особливості створюють ризики у становленні міжособистісних відносин з однолітками. Наголошено на важливості реалізації потенціалу обдарованих учнів старших класів. Окреслено подальший науковий інтерес щодо дослідження психолого-педагогічних умов розвитку смисложиттєвої сфери обдарованих учнів старших класів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іванова О. В. Особистісні особливості обдарованих учнів старших класів / О. В. Іванова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 3. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_3_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |