Наукова періодика України | Освіта та розвиток обдарованої особистості | ||
Омельченко М. С. Психологічні принципи оптимізації розвитку професійної свідомості корекційного вчителя / М. С. Омельченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 3. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_3_4 Розглянуто загальні принципи, що покладено в основу психологічної концепції розвитку професійної свідомості корекційного педагога. Здійснено класифікацію принципів, розглянуто їх сутність, характеристики та прояви. Розкрито поняття, значення й основні детермінанти співтворчості в системі розвитку професійної свідомості корекційного педагога. Звернено увагу на відповідність визначених принципів трьом ключовим психологічним позиціям і їх обумовленість соціокультурним середовищем, діяльністю особистості й самою особистістю, що в статті представлено у вигляді схеми. Наведено суб'єктивні та об'єктивні аспекти загальних психологічних принципів, встановлено їх зв'язок із частковими принципами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Омельченко М. С. Психологічні принципи оптимізації розвитку професійної свідомості корекційного вчителя / М. С. Омельченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 3. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_3_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |