Наукова періодика України | Освіта та розвиток обдарованої особистості | ||
Voloshchuk I. Special Educational Programs for Gifted / I. Voloshchuk, Y. Rudyk // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 2. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_2_3 Здійснено аналіз навчальних стратегій, які можуть використовувати учителі в роботі з обдарованими дітьми. Переважно зазначені стратегії стосуються у чнів молодшої та старшої середньої школи. Водночас вони можуть бути використані і в навчанні студентської молоді. Причому головну увагу приділено аналізу спеціальних освітніх програм для учнів молодшої та старшої середньої школи. Зокрема розглянуто такі спеціальні освітні програми, як школа у школі, а також інші неінклюзивні програми. З наведеного аналізу зрозуміло, що спеціальні освітні програми для обдарованих мають різний характер. Одні з них спрямовані на підвищення ефективності навчання в системі їх формальної освіти, як то організація їх прискореного чи збагаченого навчання в гомогенних або гетерогенних освітніх середовищах відповідно. інші спеціальні освітні програми спрямовані на надання обдарованим консультативних послуг. Проте в найширше розглянуто програми, які присвячені наданню обдарованим індивідам додаткових освітніх послуг. На завершення акцентовано на декількох програмах для учителів, які працюють з обдарованими, та наводяться результати контент-аналізу спеціальних освітніх програм для останніх. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Voloshchuk I. Special Educational Programs for Gifted / I. Voloshchuk, Y. Rudyk // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 2. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_2_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |