Наукова періодика України Освіта та розвиток обдарованої особистості


Нагнибіда М. М. 
Профорієнтаційна діяльність з обдарованими дітьми: світовий досвід / М. М. Нагнибіда // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 2. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_2_13
Описано профорієнтаційну діяльність, що здійснюється в системах шкільної освіти різних країн, а саме в США, Франції, Німеччині, Японії, Великій Британії, Канаді. Проаналізовано історію розвитку та становлення профорієнтації. Визначено основні елементи організаційної структури профорієнтаційної служби в цих країнах. Зокрема окреслено проблеми профорієнтації обдарованих. Виокремлено потреби обдарованих підлітків щодо професійної інформації. Визначено гендерні відмінності у сприйнятті власної майбутньої професії серед обдарованих підлітків. Описано світовий досвід у діяльності з профорієнтації обдарованих дітей.
  Повний текст PDF - 1.242 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нагнибіда М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нагнибіда М. М. Профорієнтаційна діяльність з обдарованими дітьми: світовий досвід / М. М. Нагнибіда // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 2. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_2_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського