Наукова періодика України | Освіта та розвиток обдарованої особистості | ||
Білик Ж. І. Реалізація STEM-підходу до навчання у процесі комплексних досліджень природних об’єктів рідного краю / Ж. І. Білик, І. С. Чернецький, Н. І. Поліхун // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 4. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_4_14 Обгрунтувано важливість комплексних досліджень природних об'єктів для реалізації STEM-підходу до навчання, означено умови їх організації. Оприлюднено досвід організації дослідження такого об'єкта на прикладі Кочубеївських штолень (с. Ганнівка, Кіровоградська обл.) за участі учнів двох шкіл Дніпропетровської та Кіровоградської областей. Подано розробки методичних підходів і дидактичних матеріалів, що є необхідними для проведення польового дослідження виявлення видів рослин, які можуть бути індикаторами забруднення території важкими металами. Встановлено, що сольова витяжка з подорожника степового, який росте на забруднених територіях, має більшу кількість білків, тому цю рослину можна вважати вдалим об'єктом, що демонструє учням вплив металів на організм рослини. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Білик Ж. І. Реалізація STEM-підходу до навчання у процесі комплексних досліджень природних об’єктів рідного краю / Ж. І. Білик, І. С. Чернецький, Н. І. Поліхун // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 4. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_4_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |