Наукова періодика України | Освіта та розвиток обдарованої особистості | ||
Чудакова В. П. Методика допрофесійної підготовки оптантів – компонент технології формування компетентностей конкурентоздатної особистості (початок, частина І) / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 4. - С. 42-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_4_11 Розглянуто актуальність проблеми науково-методичного забезпечення формування конкурентоспроможності особистості за умов допрофесійної підготовки. Розкрито методику, організацію дослідження та вказано його науково-теоретичне, практичне, соціальне й економічне значення. Здійснено опис змісту і ролі оптимальної реалізації формули вибору професії: "Хочу - Можу - Треба" для успішного професійного самовизначення оптантів. Розглянуто досвід здійснення професійного самовизначення в різних країнах світу. Окреслено деякі законодавчі документи України, щодо цілей і першочергових завдань системи освіти різних рівнів. Описано стан реалізації Концепції "Нової української школи". Здійснено опис впровадження "Діагностичної моделі експертизи компетентностей професійного самовизначення оптант", складової авторської "Технології формування компетентностей конкурентоспроможної особистості в умовах допрофесійної підготовки". Для її реалізації підібрано діагностичний комплекс науково-методичного психологічного забезпечення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чудакова В. П. Методика допрофесійної підготовки оптантів – компонент технології формування компетентностей конкурентоздатної особистості (початок, частина І) / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 4. - С. 42-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_4_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |