Наукова періодика України Education and pedagogical sciences


Певна С. Є. 
Основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб’єктної позиції студентів / С. Є. Певна // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 2. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_2_7
Розглянуто основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб'єктної позиції студентів. Висвітлено 3 підходи до навчання англійської мови: комунікативний, інтенсивний та лінгвокультурологічний. В результаті проведеного дослідження виявлено переваги та недоліки всіх 3-х методик, унаслідок чого зроблено висновок, що для досягнення мети формування суб'єктної позиції студентів засобами англійської мови неможливо зупинити свій вибір на будь-якій із цих методик (підходів), а треба вибірково, комбіновано та гармонійно використовувати окремі елементи кожної з них залежно від ситуації.
  Повний текст PDF - 318.305 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Певна С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Певна С. Є. Основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб’єктної позиції студентів / С. Є. Певна // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 2. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Певна Світлана Євгенівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського