Наукова періодика України | Education and pedagogical sciences | ||
Певна С. Є. Основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб’єктної позиції студентів / С. Є. Певна // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 2. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_2_7 Розглянуто основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб'єктної позиції студентів. Висвітлено 3 підходи до навчання англійської мови: комунікативний, інтенсивний та лінгвокультурологічний. В результаті проведеного дослідження виявлено переваги та недоліки всіх 3-х методик, унаслідок чого зроблено висновок, що для досягнення мети формування суб'єктної позиції студентів засобами англійської мови неможливо зупинити свій вибір на будь-якій із цих методик (підходів), а треба вибірково, комбіновано та гармонійно використовувати окремі елементи кожної з них залежно від ситуації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Певна С. Є. Основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб’єктної позиції студентів / С. Є. Певна // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 2. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_2_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |