Наукова періодика України Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи


Терещенко А. О. 
Організаційна культура майбутнього вчителя початкових класів і проблема автономності особистості / А. О. Терещенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 242-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_27
Проаналізовано проблему організаційної культури майбутнього вчителя початкових класів та автономності особистості як її складової. Обгрунтовано актуальність досліджуваної проблеми (сучасні темпи розвитку суспільства, дію нових принципів освіти, зміна умов праці вчителя початкових класів, необхідність дослідження закономірностей і специфіки феномена "організаційна культура" в педагогічній освіті). Здійснено термінологічний аналіз проблеми, обгрунтована її міждисциплінарність. Обгрунтовано висновок про те, що в контексті професійної освіти розвиток автономності особистості майбутнього вчителя початкових класів тісно пов'язане з необхідністю формування пізнавальної активності, самостійності, ініціативності, відповідальності, свободи вибору, навичок самоконтролю, мотивації до оволодіння новими знаннями і способами дій.Проанализирована проблема организационной культуры будущего учителя начальных классов и автономности личности как ее составляющей. Обоснована актуальность исследуемой проблемы (современные темпы развития общества, действие новых принципов образования, изменение условий труда учителя начальных классов, необходимость исследования закономерностей и специфики феномена "организационная культура" в педагогическом образовании). Осуществлен терминологический анализ проблемы, обоснована ее междисциплинарность. Обоснован вывод о том, что в контексте профессионального образования развитие автономности личности будущего учителя начальных классов тесно связано с необходимостью формирования познавательной активности, самостоятельности, инициативности, ответственности, свободы выбора, навыков самоконтроля, мотивации к овладению новыми знаниями и способами действий.The article deals with the future primary school teacher’s organizational culture and personality autonomy as its component. The actual value of the problem has been reasoned (the current rate of society development, new principles of education, new working conditions of primary school teachers, need to study patterns and specific character of the “organizational culture” phenomenon in pedagogical education). The terminology analysis of the problem has been done, its interdisciplinary character has been justified.
  Повний текст PDF - 365.153 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Терещенко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Терещенко А. О. Організаційна культура майбутнього вчителя початкових класів і проблема автономності особистості / А. О. Терещенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 242-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського