Наукова періодика України Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи


Каньковський І. Є. 
Філософські аспекти професійної підготовки інженера-педагога / І. Є. Каньковський // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 204-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_23
Акцентовано увагу на необхідності осмислення майбутніми інженерами-педагогами сучасного філософського розуміння змісту освіти. Стверджується, що ототожнення освітнього процесу з вивченням набору природничих і гуманітарних дисциплін не дає уявлення про нескінченність світу і різноманіття підходів до його розуміння, а тому філософським, світоглядним обґрунтуванням шляхів виходу з кризи в системі інженерно-педагогічної освіти є висновок про необхідність знайомства студентів не тільки з природно-науковими формами знання, а й різноманіттям позанаукових типів і видів світогляду, розкриття їх діалогу, взаємозв'язку, взаємодоповнення.Акцентируется внимание на необходимости осмысления будущими инженерами-педагогами современного философского понимания содержания образования. Отмечена важность осуществления процесса профессионального образования инженера-педагога в контексте основных ценностей жизни человека, что позволит избежать разрыв между профессиональной деятельностью, основанной на научной рациональности, и личной жизнью. Доминирующим в процессе профессиональной подготовки инженера-педагога определено высвобождение творческого потенциала личности, ее ориентация на морально-духовные ценности, развитие природных способностей и дарований будущего инженера-педагога, на формирование его как носителя и творца культуры.The author emphasizes the necessity for future engineer-teachers to realize the modern philosophic concept of education. It is stated that the equalization of the educational process and learning of natural and humanitarian sciences set doesn’t unveil the infinity of the world and the variety of approaches to its understanding. That’s why the philosophic and world outlook basis for escaping the crisis in the education of engineer-teachers is the conclusion about the necessity of giving students not only natural scientific forms of knowledge but the variety of non-scientific types of outlook, unveiling their dialogue, interdependence, and mutual supplement.
  Повний текст PDF - 281.274 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Каньковський І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Каньковський І. Є. Філософські аспекти професійної підготовки інженера-педагога / І. Є. Каньковський // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 204-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Каньковський Ігор Євгенійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського