Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Черненко Н. Педагогічні умови застосування андрагогічної моделі навчання / Н. Черненко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_23 Розглянуто особливості педагогічної й андрагогічної моделі навчання в порівнянні; сформульовано основні положення відмінностей, а також умови застосування андрагогічної моделі навчання.Рассмотрены особенности педагогической и андрагогической моделей обучения в сравнении; сформулированы основные положения отличий, а также условия применения андрагогической модели обучения. In the article the peculiarities of pedagogical and andragogy education model are considered in comparison, the main statements of differences are formulated as well as the conditions of andragogy education model usage. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черненко Н. Педагогічні умови застосування андрагогічної моделі навчання / Н. Черненко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |