Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Гуревич Р. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців на основі освітньої та професійної діяльност / Р. Гуревич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_7 Розглянуто значення самоосвітньої компетентності в становленні освітніх і професійних компетенцій майбутніх фахівців, а також структура й етапи розвитку цієї компетентності в процесі навчання студентів у ВНЗ.Рассмотрено значение самообразовательной компетентности в становлении образовательных и профессиональных компетенций будущих специалистов, а также структура и этапы развития этой компетентности в процессе обучения студентов в ВУЗ.Considered the importance of self-competence in the development of educational and professional competencies of future professionals, as well as the structure and stages of development of this competence in teaching students in high school. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуревич Р. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців на основі освітньої та професійної діяльност / Р. Гуревич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |