Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Радченко Ю. Розвиток ідей професійної підготовки вчителя у науково-педагогічній думці Німеччини (середина ХVІІІ – перша половина ХІХ ст.) / Ю. Радченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 323-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3%281%29__42 Розглянуто питання професійної підготовки вчителя у науково-педагогічній думці Німеччини. Досліджено розвиток ідей німецьких учених щодо підготовки педагогічних кадрів середини XVIII - першої половини XIX ст. Встановлено їх вплив на зміст та специфіку підготовки вітчизняного вчителя.Рассмотрен вопрос профессиональной подготовки учителей в научно-педагогической мысли Германии. Исследовано развитие идей немецких ученых о подготовке педагогических кадров средины ХVIII - первой половины ХIX в. Определено их влияние на содержание и специфику подготовки отечественного учителя.The article reviews the problem of training pedagogical personnel of German scientific pedagogical thought. The progress of German scientists' ideas is studied. Their influence on the content and specificity of training Ukrainian personnel is reflected. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Радченко Ю. Розвиток ідей професійної підготовки вчителя у науково-педагогічній думці Німеччини (середина ХVІІІ – перша половина ХІХ ст.) / Ю. Радченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 323-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |