Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Красильник Ю. Соціально-психологічні основи професійної адаптації викладача університету і вищого військового навчального закладу / Ю. Красильник // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 155-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3%281%29__21 Обгрунтовано соціально-психологічні чинники професійної адаптації викладача до умов науково-педагогічної діяльності у військових ВНЗ, розкрито адаптивні стратегії поведінки та шляхи їх реалізації в сукупності технологічних, соціально-психологічних та особистісних компонентів.Обоснованны социально-психологические факторы профессиональной адаптации преподавателя к условиям научно-педагогической деятельности в военных ВУЗ, раскрыты адаптивные стратегии поведения и пути их реализации в совокупности технологических, социально-психологических и личностных компонентов.In the article grounded socially psychological bases of professional adaptation of teacher to the terms of pedagogical activity in higher military educational establishments, adaptive strategies of conduct and ways of their realization are exposed in the aggregate of technological, socially psychological and personality factors. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Красильник Ю. Соціально-психологічні основи професійної адаптації викладача університету і вищого військового навчального закладу / Ю. Красильник // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 155-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |