![]() | Наукова періодика України | ![]() | Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв'язку |
Шевченко Г. В. Методика прийняття рішення інтернет-провайдером щодо стратегії медіапланування рекламної кампанії / Г. В. Шевченко // Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв'язку. - 2015. - № 4. - С. 79-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzundiz_2015_4_13 Розроблено рекламну стратегію за допомогою моделі, яка дозволяє спрямовувати рекламу до різних груп споживачів на ринку з урахуванням конкуренції, що допомагає керівникові прийняти рішення щодо застосування таргетингу у ході планування і проведення рекламної компанії. Доведено, що адресність реклами збільшує рівновагу прибутку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевченко Г. В. Методика прийняття рішення інтернет-провайдером щодо стратегії медіапланування рекламної кампанії / Г. В. Шевченко // Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв'язку. - 2015. - № 4. - С. 79-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzundiz_2015_4_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |