Наукова періодика України | Наукові записки Національного університету "Острозька академія" | ||
Ткачук-Мірошниченко О. Є. Роль іконічного компоненту в англомовному рекламному дискурсі / О. Є. Ткачук-Мірошниченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 59. - С. 216-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_59_81 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткачук-Мірошниченко О. Є. Роль іконічного компоненту в англомовному рекламному дискурсі / О. Є. Ткачук-Мірошниченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 59. - С. 216-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_59_81.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |