Наукова періодика України | Наукові записки Національного університету "Острозька академія" | ||
Романюк С. К. Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби і мотиви адресата / С. К. Романюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 44. - С. 255-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_44_78 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романюк С. К. Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби і мотиви адресата / С. К. Романюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 44. - С. 255-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_44_78.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |