Наукова періодика України Наукові записки Національного університету "Острозька академія"


Славінська М. С. 
Лексико-семантичні особливості ключових слів соціальної та комерційної реклами: зіставний аспект / М. С. Славінська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 43. - С. 273-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_43_80
  Повний текст PDF - 305.547 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Славінська М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Славінська М. С. Лексико-семантичні особливості ключових слів соціальної та комерційної реклами: зіставний аспект / М. С. Славінська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 43. - С. 273-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_43_80.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Славінська Марина Сергіївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського