Наукова періодика України | Наукові записки Національного університету "Острозька академія" | ||
Великорода В. Б. Евфемізми рекламного дискурсу: прагматика, семантика, словотвір / В. Б. Великорода // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2011. - Вип. 20. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2011_20_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Великорода В. Б. Евфемізми рекламного дискурсу: прагматика, семантика, словотвір / В. Б. Великорода // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2011. - Вип. 20. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2011_20_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |