Наукова періодика України | Наукові записки Національного університету "Острозька академія" | ||
Ананьян Е. Л. Використання атрибутивного словосполучення в якості складової одиниці англомовної друкованої реклами / Е. Л. Ананьян // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2010. - Вип. 13. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2010_13_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ананьян Е. Л. Використання атрибутивного словосполучення в якості складової одиниці англомовної друкованої реклами / Е. Л. Ананьян // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2010. - Вип. 13. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2010_13_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |