Наукова періодика України | Наукові записки Національного університету "Острозька академія" | ||
Dziekanski P. Modern brand-asset built marketing / P. Dziekanski // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2013. - Вип. 21. - С. 103-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2013_21_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Dziekanski P. Modern brand-asset built marketing / P. Dziekanski // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2013. - Вип. 21. - С. 103-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2013_21_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |