Наукова періодика України | Наукові записки Львівського університету бізнесу та права | ||
Дейнега О. В. Маркетингові аспекти формування дизайну товару / О. В. Дейнега, І. О. Дейнега // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2010. - Вип. 4. - С. 368-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2010_4_80 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дейнега О. В. Маркетингові аспекти формування дизайну товару / О. В. Дейнега, І. О. Дейнега // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2010. - Вип. 4. - С. 368-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2010_4_80.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |