Наукова періодика України Наукові записки кафедри педагогіки


Хміль Н. А. 
Теоретичні підходи до розробки предметного інформаційно–навчального середовища для навчання інформатики за технологією "Перевернутий клас" / Н. А. Хміль, С. Б. Нікольський, С. В. Корчма // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 40. - С. 207-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_40_31
  Повний текст PDF - 473.214 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хміль Н.
  • Нікольський С.
  • Корчма С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хміль Н. А. Теоретичні підходи до розробки предметного інформаційно–навчального середовища для навчання інформатики за технологією "Перевернутий клас" / Н. А. Хміль, С. Б. Нікольський, С. В. Корчма // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 40. - С. 207-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_40_31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хміль Наталія Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського