Наукова періодика України | Наукові записки кафедри педагогіки | ||
Наливайко О. О. Теоретичне обґрунтування етапів еволюції ідеї диференційованого навчання учнів середніх загальноосвітніх закладів у другій половині ХХ ст. / О. О. Наливайко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 40. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_40_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Наливайко О. О. Теоретичне обґрунтування етапів еволюції ідеї диференційованого навчання учнів середніх загальноосвітніх закладів у другій половині ХХ ст. / О. О. Наливайко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 40. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_40_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |