Наукова періодика України | Наукові записки кафедри педагогіки | ||
Ткаченко К. Г. Формування методичної компетентності майбутніх фахівців шляхом застосування завдань навчально-дослідного характеру під час проходження педагогічної практики / К. Г. Ткаченко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 36. - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_36_24 Вперше досліджено методичну компетентність майбутнього вчителя початкових класів у контексті цілісного підходу. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови її формування в процесі педагогічної практики (забезпечення цілеспрямованої особистісно-орієнтованої психолого-педагогічної підготовки студентів до педагогічної практики; дієвість методичних знань шляхом виконання студентами завдань навчально-дослідного характеру, вивчення студентами-практикантами педагогічного досвіду (традиційного та інноваційного) та його творчого використання в різних видах педагогічної практики; постійне здійснення студентами-практикантами всебічної рефлексії своєї діяльності та набутого методичного досвіду). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткаченко К. Г. Формування методичної компетентності майбутніх фахівців шляхом застосування завдань навчально-дослідного характеру під час проходження педагогічної практики / К. Г. Ткаченко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 36. - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_36_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |