Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Ясір Хамза Салман Аль Худірі. Креативні стратегії соціальної реклами на патріотичну тематику: український досвід / Хамза Салман Аль Худірі. Ясір // Наукові записки Інституту журналістики. - 2017. - Т. 1. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2017_1_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ясір Хамза Салман Аль Худірі. Креативні стратегії соціальної реклами на патріотичну тематику: український досвід / Хамза Салман Аль Худірі. Ясір // Наукові записки Інституту журналістики. - 2017. - Т. 1. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2017_1_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |