Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Сухаревська Г. В. Семіотичний аналіз поняття лакшері-бренд / Г. В. Сухаревська // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 62. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_62_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сухаревська Г. В. Семіотичний аналіз поняття лакшері-бренд / Г. В. Сухаревська // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 62. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_62_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |