Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Щербаков Р. М. Соціокультурні параметри формування іміджу підприємств сфери громадського харчування / Р. М. Щербаков // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 4. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_4_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щербаков Р. М. Соціокультурні параметри формування іміджу підприємств сфери громадського харчування / Р. М. Щербаков // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 4. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_4_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |