Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Василик Л. Є. 
Новітні форми редакційного маркетингу: крос-медійний аспект / Л. Є. Василик // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_24
  Повний текст PDF - 102.579 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Василик Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Василик Л. Є. Новітні форми редакційного маркетингу: крос-медійний аспект / Л. Є. Василик // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Василик Любов Євгенівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського