Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Стащук І. П. Чемпіонат Євро-2012 і комерційні бренди: способи кодифікації споживацьких цінностей у телевізійній рекламі / І. П. Стащук // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 344-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_74 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стащук І. П. Чемпіонат Євро-2012 і комерційні бренди: способи кодифікації споживацьких цінностей у телевізійній рекламі / І. П. Стащук // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 344-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_74. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |