Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Доценко К. О. Специфіка жанрової палітри реклами брендів у пресі (на прикладі журналу "Корреспондент") / К. О. Доценко, М. В. Мельник // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Доценко К. О. Специфіка жанрової палітри реклами брендів у пресі (на прикладі журналу "Корреспондент") / К. О. Доценко, М. В. Мельник // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |