Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Доценко К. О. 
Специфіка жанрової палітри реклами брендів у пресі (на прикладі журналу "Корреспондент") / К. О. Доценко, М. В. Мельник // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_13
  Повний текст PDF - 105.173 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Доценко К.
  • Мельник М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Доценко К. О. Специфіка жанрової палітри реклами брендів у пресі (на прикладі журналу "Корреспондент") / К. О. Доценко, М. В. Мельник // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського