Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Вернигора С. М. 
До проблеми ефективності соціальної реклами в Україні / С. М. Вернигора // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 259-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_52
  Повний текст PDF - 360.942 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вернигора С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вернигора С. М. До проблеми ефективності соціальної реклами в Україні / С. М. Вернигора // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 259-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_52.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вернигора Світлана Миколаївна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського