Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Брадов В. В. 
Моделювання контенту друкованого видання: маркетингово орієнтований підхід / В. В. Брадов // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_44
  Повний текст PDF - 97.367 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Брадов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Брадов В. В. Моделювання контенту друкованого видання: маркетингово орієнтований підхід / В. В. Брадов // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_44.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського