Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Брадов В. В. Моделювання контенту друкованого видання: маркетингово орієнтований підхід / В. В. Брадов // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_44 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Брадов В. В. Моделювання контенту друкованого видання: маркетингово орієнтований підхід / В. В. Брадов // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_44. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |